Bc. Kamila Kasmanová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace vybrané firmy
Marketing communication of selected company
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit a navrhnout možná zlepšení v oblasti marketingové komunikace vybrané firmy. První část práce se zaměřuje na teoretická východiska marketingového mixu a komunikace. V praktické části je analyzována firma TRADETEX s.r.o., včetně organizační struktury, konkurence, marketingového mixu a komunikace. Následuje představení výsledků provedeného marketingového průzkumu …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to evaluate and propose possible improvements in the marketing communication of the selected company. The first part of the thesis focuses on the theoretical background of marketing mix and communication. The practical part analyses the company TRADETEX s.r.o., including the organisational structure, competition, marketing mix and communication. This is followed by …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024
Identifier:
https://is.slu.cz/th/f5jzn/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
- Reader: Ing. Zdeňka Adamčíková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková