Marketingová komunikace vybrané firmy – Bc. Kamila Kasmanová
Bc. Kamila Kasmanová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace vybrané firmy
Marketing communication of selected company
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit a navrhnout možná zlepšení v oblasti marketingové komunikace vybrané firmy. První část práce se zaměřuje na teoretická východiska marketingového mixu a komunikace. V praktické části je analyzována firma TRADETEX s.r.o., včetně organizační struktury, konkurence, marketingového mixu a komunikace. Následuje představení výsledků provedeného marketingového průzkumu …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to evaluate and propose possible improvements in the marketing communication of the selected company. The first part of the thesis focuses on the theoretical background of marketing mix and communication. The practical part analyses the company TRADETEX s.r.o., including the organisational structure, competition, marketing mix and communication. This is followed by …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/f5jzn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Zdeňka Adamčíková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková