Bc. Michal Jůn

Diplomová práce

Projekt marketingu nové regionální rozhlasové stanice

A new marketing project of a regional radio station
Anotace:
V diplomové práci jsem se zaměřil na založení projektu marketingu nové regionální rozhlasové stanice. Záměrem diplomové práce je zanalyzovat a poté zhodnotit současný stav pražského rozhlasového trhu, zjistit, zda se vyskytuje prostor pro novou hudební značku. Jasně definovat marketingové aktivity pro založení a uvedení nového rozhlasové stanice na trh. Zhodnotit finanční náklady marketingových kampaní …více
Abstract:
In my thesis I focused on creating a new regional radio station. The main aim of this thesis is to analyse and than valorize the current prag radio market situation and find out if there is a place for a new radio brand. I will also define clearly marketing activities neccessary for creating and lunching a new radio into the market. Final step is to evaluate total costs of marketing campaigns and to …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: prof. MgA. Jiří Svoboda

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace

Práce na příbuzné téma

Všechny práce