Marketingové komunikace vzdělávacích institucí – Martina ONDRUCHOVÁ
Martina ONDRUCHOVÁ
Bakalářská práce
Marketingové komunikace vzdělávacích institucí
Marketing communications of Educational Institutions
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací vzdělávací instituce. Jejím cílem je popsat konkrétní vzdělávací instituci, její současnou marketingovou komunikaci a navrhnout případná zlepšení a doporučení. První část práce je teoretická a obecně definuje marketing, marketingový mix a marketingovou komunikaci, dále se zabývá konkrétně marketingem a marketingovou komunikací školy. V praktické …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with marketing communication of educational institution. The goals are to describe an educational institution, its present marketing communication and to suggest potential improvements and recommendations of marketing communication. The first part of the bachelor thesis is theoretical and defines marketing, marketing mix and marketing communication in general, then describes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. David Kosina
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ONDRUCHOVÁ, Martina. Marketingové komunikace vzdělávacích institucí. Olomouc, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Anglická filologie - Aplikovaná ekonomická studia
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Porovnání marketingové komunikace vybrané veřejné vysoké školy a soukromé vysoké školy
Diana Jaklová -
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace vzdělávacích institucí (Gymnázium Dr. Karla Polesného)
Lenikusová Lenikusová -
Marketingová komunikace vybrané vysoké školy
Bára Ostřížková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková -
Online marketingová komunikace vysokých škol v České republice
Martin Hron
Název
Vložil
Vloženo
Práva