Hodnotvorné faktory v bankách a přístupy k jejich měření – Bc. Pavlína Richterová
Bc. Pavlína Richterová
Diplomová práce
Hodnotvorné faktory v bankách a přístupy k jejich měření
The elements, which forms value in banks
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na hodnotu pro klienta bank. V teoretické části se věnuji nejprve obecným faktům o podnikání bank a dále také konceptům, kterými je řízena tvorba hodnoty v bankách. Klient je určujícím faktorem, který tvoří hodnotu banky, proto je pokračování teoretické části zaměřené právě na něj a na hodnotu pro zákazníka. Proto, aby produkt, či služba představovala pro klienta hodnotu …víceAbstract:
This thesis is focused on value for bank customers. In the theoretical part first general facts about the business of banks and also the concepts, which is controlled by the value creation in banks. The client is the determining factor, which is the value of the bank, so it is a continuation of the theoretical part focused on just him and the value to the customer. Therefore, if the product or service …víceKlíčová slova
Banka základní funkce banky hodnota tvorba hodnoty hodnota pro akcionáře hodnota pro zaměstnance hodnota pro klienta segmentace klientů bank Value Based Management Balanced Scorecard marketing vztah s klientem Customer Relationship Management spokojenost klienta.Bank basic functions of banks value value creation value for shareholder value for employee value for customer segmentation of bank clients client relations client satisfaction.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/pg0ij/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Bořivoj Pražák
- Oponent: Ing. Miroslav Hrnčíř, DrSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Finance a finanční služby
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane