Jan Nezval

Bachelor's thesis

Firemní kultura a marketingové nástroje firmy SolGen

SolGen's corporate culture and marketing tools
Anotácia:
Hlavním cílem bakalářské práce je podrobně rozebrat definici firemní kultury a marketingových nástrojů, poznat jejich kapitoly. Práce obsahuje podrobné dotazníkové řešení a rozhovor se zakladateli firmy SolGen s.r.o.
Abstract:
The main objective of the bachelor thesis is to analyze in detail the definition of corporate culture and marketing tools, to get to know their chapters. The thesis includes a detailed questionnaire solution and an interview with the founders of SolGen s.r.o.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. František Zjevík, DiS.
  • Oponent: Ondřej Benda, Mgr.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON