Firemní kultura a marketingové nástroje firmy SolGen – Jan Nezval
Jan Nezval
Bachelor's thesis
Firemní kultura a marketingové nástroje firmy SolGen
SolGen's corporate culture and marketing tools
Anotácia:
Hlavním cílem bakalářské práce je podrobně rozebrat definici firemní kultury a marketingových nástrojů, poznat jejich kapitoly. Práce obsahuje podrobné dotazníkové řešení a rozhovor se zakladateli firmy SolGen s.r.o.Abstract:
The main objective of the bachelor thesis is to analyze in detail the definition of corporate culture and marketing tools, to get to know their chapters. The thesis includes a detailed questionnaire solution and an interview with the founders of SolGen s.r.o.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. František Zjevík, DiS.
- Oponent: Ondřej Benda, Mgr.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Tereza Janečková -
Budování corporate indentity vybrané společnosti pomocí nástrojů IMK
Michaela Mandátová -
Corporate publishing jako efektivní nástroj marketingové komunikace společnosti Vodafone Czech Republic a.s.
Radek Benda -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská