Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd. – Ing. Visakh Raj
Ing. Visakh Raj
Diplomová práce
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Anotace:
The aim of the thesis is to develop an online marketing strategy to improve awareness among customers on underrated products at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd. Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd. are into manufacturing and sales of ayurvedic cosmetics.Dhathri focus on customers of all aged group regardless of gender. The theoretical frame work for this thesis will explain basic terms used in marketing communication …víceAbstract:
The aim of the thesis is to develop an online marketing strategy to improve awareness among customers on underrated products at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd. Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd. are into manufacturing and sales of ayurvedic cosmetics.Dhathri focus on customers of all aged group regardless of gender. The theoretical frame work for this thesis will explain basic terms used in marketing communication …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 7. 2020
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/x8pnb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2020
- Vedoucí: Ing. Martin Klepek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Veronika Braciníková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RAJ, Visakh. \textit{Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.}. Online. Diplomová práce. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/p5942g/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Integrated Marketing Communication
Rahul Kalathil Purushothaman -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Integrated Marketing Communication and Company’s Business Plan
Tatiana Runtova -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Timur Panov -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Barbora Perglová -
Integrated Marketing Communication and its implications
Ekaterina Buchukuri -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Company
Eli Goldmann