Veronika ŽÁKOVÁ

Bachelor's thesis

Problematika vzdělávání žáků s hraničním intelektem

Problems education students with border intellect
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou vzdělávání žáků s hraničním intelektem na základní škole, přibližuje, jakým způsobem jsou žáci s hraničním intelektem vzděláváni, podle jakých vzdělávacích programů a na ně navazujících školních vzdělávacích plánů, v čem se od sebe liší a jaká pozitiva a negativa přináší žákům s hraničním intelektem. Dále se čtenář seznámí s pedagogickými metodami a postupy …more
Abstract:
Thesis deals with the education of pupils with border endowed primary school, approaches, how are students with border endowed education, according to which the training programmes and the follow-up of school educational plans, what is different and what the positives and the negatives brings pupils with border intellect. Furthermore, the reader becomes aware of educational methods and procedures to …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 4. 2012
Accessible from:: 4. 4. 2012

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Dagmar Vilášková

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ŽÁKOVÁ, Veronika. Problematika vzdělávání žáků s hraničním intelektem. Ostrava, 2012. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2012

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 4. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta