Veronika ŽÁKOVÁ

Bakalářská práce

Problematika vzdělávání žáků s hraničním intelektem

Problems education students with border intellect
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou vzdělávání žáků s hraničním intelektem na základní škole, přibližuje, jakým způsobem jsou žáci s hraničním intelektem vzděláváni, podle jakých vzdělávacích programů a na ně navazujících školních vzdělávacích plánů, v čem se od sebe liší a jaká pozitiva a negativa přináší žákům s hraničním intelektem. Dále se čtenář seznámí s pedagogickými metodami a postupy …více
Abstract:
Thesis deals with the education of pupils with border endowed primary school, approaches, how are students with border endowed education, according to which the training programmes and the follow-up of school educational plans, what is different and what the positives and the negatives brings pupils with border intellect. Furthermore, the reader becomes aware of educational methods and procedures to …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2012
Zveřejnit od: 4. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Dagmar Vilášková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŽÁKOVÁ, Veronika. Problematika vzdělávání žáků s hraničním intelektem. Ostrava, 2012. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 4. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta