Texte und Textverstehen im Fremdsprachenunterricht – Bc. Zdeňka Davidová, DiS.
Bc. Zdeňka Davidová, DiS.
Diplomová práce
Texte und Textverstehen im Fremdsprachenunterricht
Texts and Text-Understanding in Foreign Language Teaching
Abstract:
The central concept of this thesis is text and text comprehension in foreign language teaching. The work is dedicated to the construction of the text in general, describes the use from a didactic point of view and the possible options of working with text in foreign language teaching. It also analyses and compares the success of comprehension achieved by contrasting methods, which confirms or refutes …víceAbstract:
Ústředním pojmem diplomové práce je text a porozumění textu v cizojazyčném vyučování. Práce se věnuje problematice výstavby textu obecně, popisuje jeho využití z didaktického hlediska a možnosti práce s textem při výuce cizího jazyka. Dále analyzuje a porovnává úspěšnost porozumění textu docílenou protikladnými metodami, čímž potvrzuje, nebo naopak vyvrací určitá didaktická dogmata. Materiály pro tuto …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/uha4v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 1. 2016
- Vedoucí: PhDr. Anna Marie Halasová, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Sylvie Stanovská, Dr.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství německého jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
Incorporating drama into foreign language teaching
Aneta Tomšíková -
Analysis of Learner-Learner Interaction in English as a Foreign Language Teaching
Juliana Kráľová -
Teaching English as a Foreign Language to a Learner with Autism with an Emphasis on Vocabulary Memory Retention
Šárka Ferenčíková -
Authentic language in foreign language teaching
Lenka Zemanová -
An annotated translation of a previously untranslated English text and text analysis
Jakub TOMÁŠ -
Analýza dramatického textu podle Katie Mitchell, s praktickou ukázkou na dramatickém textu Mikea Bartletta Lovná zvěř, pod vedením Alexandry Bolfové v rámci předmětu Divadelní projekt V: Pravidelný text
Adéla Ohnheiserová -
Návrh uživatelského rozhraní s využitím prvků vtělené interakce pro práci s odborným textem
Michal Létal