Marcela ŠIMANSKÁ

Bakalářská práce

Interkulturelle Kommunikation in deutschen Firmen in der Tschechischen Republik / Interkulturní komunikace v německých firmách v České republice

Intercultural Communication in German Enterprises in the Czech Republic
Abstract:
This Bachelor thesis Intercultural Communication in German Enterprises in the Czech Republic follows the subject of the cultural specificities between Czechs and Germans, whose exploration and understanding is important for mutual communication and cooperation. The aim of this work is to analyze the perception of cultural standards in both countries and to determine, any misunderstandings arising from …více
Abstract:
Bakalářská práce Interkulturní komunikace v německých firmách v České republice navazuje na otázku kulturní specifičnosti Čechů a Němců, jejíž zkoumání a pochopení je důležité pro vzájemnou komunikaci a úspěšnou spolupráci. Cílem této práce je rozebrat vnímání kulturních standardů v obou zemích i případná nedorozumění, vznikající na základě kulturních odlišností. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení …více
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2013
Zveřejnit od: 4. 1. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Doc. PhDr. Pavla Zajícová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠIMANSKÁ, Marcela. Interkulturelle Kommunikation in deutschen Firmen in der Tschechischen Republik / Interkulturní komunikace v německých firmách v České republice. Ostrava, 2013. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.1.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 4. 1. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakulta