Karolína Nejtková

Master's thesis

Employer Branding

Employer Brand
Abstract:
Tato diplomová práce se věnuje tématu značky zaměstnavatele a jejímu řízení. Cílem práce je zhodnotit Employer Branding vybrané společnosti podnikající v oboru IT Consultingu a porovnat jej s požadavky současných studentů či absolventů vysokých škol se zaměřením na hodnotovou nabídku zaměstnavatele neboli Employer Value Proposition. Na základě výsledků dotazníkového šetření jsou navržena doporučení …more
Abstract:
This diploma thesis deals with the topic of the employer brand and its management. The goal of the thesis is to evaluate the Employer Brand Management of a selected company operating in the field of IT Consulting and compare it with the requirements of current students or university graduates with a focus on the Employer Value Proposition. Based on the results of the survey, recommendations and measures …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2023
  • Supervisor: Marek Stříteský
  • Reader: Marcela Palíšková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/90112