Karolína Nejtková
Master's thesis
Employer Branding
Employer Brand
Anotácia:
Tato diplomová práce se věnuje tématu značky zaměstnavatele a jejímu řízení. Cílem práce je zhodnotit Employer Branding vybrané společnosti podnikající v oboru IT Consultingu a porovnat jej s požadavky současných studentů či absolventů vysokých škol se zaměřením na hodnotovou nabídku zaměstnavatele neboli Employer Value Proposition. Na základě výsledků dotazníkového šetření jsou navržena doporučení …viacAbstract:
This diploma thesis deals with the topic of the employer brand and its management. The goal of the thesis is to evaluate the Employer Brand Management of a selected company operating in the field of IT Consulting and compare it with the requirements of current students or university graduates with a focus on the Employer Value Proposition. Based on the results of the survey, recommendations and measures …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/90112
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2023
- Vedúci: Marek Stříteský
- Oponent: Marcela Palíšková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90112
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Budování značky atraktivního zaměstnavatele ve vztahu k absolventům VŠ
Viktorie Fingerhutová -
Budování značky zaměstnavatele
Petr Vilímec -
Budování značky zaměstnavatele ve vybrané organizaci
Tereza Procházková -
Nástroje budování značky atraktivního zaměstnavatele uvnitř firmy
Martina Maximová -
Budování značky zaměstnavatele – významný nástroj získávání a stabilizace zaměstnanců
Andrea Sýbová -
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Lucie Urbánková -
Budování značky zaměstnavatele ve vybraném podniku
Monika Smolíková -
Budování značky zaměstnavatele
Markéta Košťálová