Oblasti řízení e-shopu a metriky jejich vyhodnocení – Bc. Ondřej Syrový, DiS.
Bc. Ondřej Syrový, DiS.
Master's thesis
Oblasti řízení e-shopu a metriky jejich vyhodnocení
E-shop management and metrics of its evaluation
Abstract:
E-commerce neboli elektronické obchodování v poslední dekádě nabylo na popularitě a dle prognostik má další růst ještě před sebou. Těží ze své dostupnosti, kdy zákazníkovi nabízí možnost nakupování prakticky kdykoliv a odkudkoliv. Pro obchodníky je pak do e-commerce relativně snadné vstoupit. „Relativně“ proto, že vždy záleží na charakteru produktů či služeb, které chce obchodník prodávat. Škála takových …moreAbstract:
E-commerce (electronic commerce) has become very popular over the past decade and according to prognoses further growth lies ahead of it. E-commerce benefits from its accessibility as it provides the customer the option of shopping virtually anytime and anywhere. For merchants e-commerce is relatively easy to enter. 'Relatively' being said because this always depends on the nature of the products or …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/fda5w/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2016
- Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Technológie internetového marketingu Google Analytics a SEO
Michal Aksamit -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Karolína Martínková -
Google Analytics a jeho role při zvyšování konkurenceschopnosti podniku
Andrea Procházková -
Internetový marketing ve webových porovnávačích
Petra Kropáčková -
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internetový marketing vybraného subjektu
Martin Zeman