Bc. Ondřej Syrový, DiS.

Master's thesis

Oblasti řízení e-shopu a metriky jejich vyhodnocení

E-shop management and metrics of its evaluation
Abstract:
E-commerce neboli elektronické obchodování v poslední dekádě nabylo na popularitě a dle prognostik má další růst ještě před sebou. Těží ze své dostupnosti, kdy zákazníkovi nabízí možnost nakupování prakticky kdykoliv a odkudkoliv. Pro obchodníky je pak do e-commerce relativně snadné vstoupit. „Relativně“ proto, že vždy záleží na charakteru produktů či služeb, které chce obchodník prodávat. Škála takových …more
Abstract:
E-commerce (electronic commerce) has become very popular over the past decade and according to prognoses further growth lies ahead of it. E-commerce benefits from its accessibility as it provides the customer the option of shopping virtually anytime and anywhere. For merchants e-commerce is relatively easy to enter. 'Relatively' being said because this always depends on the nature of the products or …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2016
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance