Bc. Ondřej Syrový, DiS.

Master's thesis

Oblasti řízení e-shopu a metriky jejich vyhodnocení

E-shop management and metrics of its evaluation
Anotácia:
E-commerce neboli elektronické obchodování v poslední dekádě nabylo na popularitě a dle prognostik má další růst ještě před sebou. Těží ze své dostupnosti, kdy zákazníkovi nabízí možnost nakupování prakticky kdykoliv a odkudkoliv. Pro obchodníky je pak do e-commerce relativně snadné vstoupit. „Relativně“ proto, že vždy záleží na charakteru produktů či služeb, které chce obchodník prodávat. Škála takových …viac
Abstract:
E-commerce (electronic commerce) has become very popular over the past decade and according to prognoses further growth lies ahead of it. E-commerce benefits from its accessibility as it provides the customer the option of shopping virtually anytime and anywhere. For merchants e-commerce is relatively easy to enter. 'Relatively' being said because this always depends on the nature of the products or …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2016
  • Vedúci: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance