Oblasti řízení e-shopu a metriky jejich vyhodnocení – Bc. Ondřej Syrový, DiS.
Bc. Ondřej Syrový, DiS.
Diplomová práce
Oblasti řízení e-shopu a metriky jejich vyhodnocení
E-shop management and metrics of its evaluation
Anotace:
E-commerce neboli elektronické obchodování v poslední dekádě nabylo na popularitě a dle prognostik má další růst ještě před sebou. Těží ze své dostupnosti, kdy zákazníkovi nabízí možnost nakupování prakticky kdykoliv a odkudkoliv. Pro obchodníky je pak do e-commerce relativně snadné vstoupit. „Relativně“ proto, že vždy záleží na charakteru produktů či služeb, které chce obchodník prodávat. Škála takových …víceAbstract:
E-commerce (electronic commerce) has become very popular over the past decade and according to prognoses further growth lies ahead of it. E-commerce benefits from its accessibility as it provides the customer the option of shopping virtually anytime and anywhere. For merchants e-commerce is relatively easy to enter. 'Relatively' being said because this always depends on the nature of the products or …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fda5w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2016
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Technológie internetového marketingu Google Analytics a SEO
Michal Aksamit -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Karolína Martínková -
Google Analytics a jeho role při zvyšování konkurenceschopnosti podniku
Andrea Procházková -
Internetový marketing ve webových porovnávačích
Petra Kropáčková -
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internetový marketing vybraného subjektu
Martin Zeman