Analýza a zhodnocení zákaznického marketingového mixu v bankovním sektoru – Ing. Anna Blažková - Kozlíková
Ing. Anna Blažková - Kozlíková
Diplomová práce
Analýza a zhodnocení zákaznického marketingového mixu v bankovním sektoru
Analyse and estimation customs marketing mix in bank sector
Anotace:
Tato Diplomová práce je zaměřena na zákaznický marketingový mix a všechny jeho části. Orientace na zákazníka je v dnešní době základem všech aktivit v marketingu. Musí dojít ke vzájemnému souladu mezi očekáváním a naplněním potřeb na jedné straně a nabídkou produktů a služeb na straně druhé. V současnosti se dostává do popředí tzv. vztahový marketing a pro něj je důležitější pohled kupujícího. Marketingový …víceAbstract:
This dissertation is focused on a customer´s marketing mix and all its patrs. At present, the focusing on a customer is a basis for all marketing activities. A mutual conformity must be between expectations and fullfilment of needs on one side and an offer of products and services on the other side. At present, so called relation marketing is gaining ground, for which a view of a buyer is more important …víceKlíčová slova
Marketingová strategie marketingové plánování marketingový mix výzkum trhu zákaznická hodnota zákazníkovy náklady vhodnost komunikace se zákazníkem positioning Marketing strategy marketing planning marketing mix market research customer´s value customer´s costs suitability communication with customer method 3C value-oriented price creation.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/oj5vn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2008
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Magnitude of Corporate communication with media.
Artem Kamalov -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Nataliia Marhita -
Komunikace se zákazníkem v odvětví telekomunikací
Jiří Port -
Komunikace se zákazníkem při tvorbě podnikové aplikace
Josef Durczok -
Způsoby komunikace se zákazníkem jako marketingová strategie ve vybrané firmě.
Lucie Žaloudková -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová