Ing. Anna Blažková - Kozlíková

Diplomová práce

Analýza a zhodnocení zákaznického marketingového mixu v bankovním sektoru

Analyse and estimation customs marketing mix in bank sector
Anotace:
Tato Diplomová práce je zaměřena na zákaznický marketingový mix a všechny jeho části. Orientace na zákazníka je v dnešní době základem všech aktivit v marketingu. Musí dojít ke vzájemnému souladu mezi očekáváním a naplněním potřeb na jedné straně a nabídkou produktů a služeb na straně druhé. V současnosti se dostává do popředí tzv. vztahový marketing a pro něj je důležitější pohled kupujícího. Marketingový …více
Abstract:
This dissertation is focused on a customer´s marketing mix and all its patrs. At present, the focusing on a customer is a basis for all marketing activities. A mutual conformity must be between expectations and fullfilment of needs on one side and an offer of products and services on the other side. At present, so called relation marketing is gaining ground, for which a view of a buyer is more important …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2008
  • Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Oponent: Ing. Miloslav Vaňák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní