Pavlo Pazelskyi

Bachelor's thesis

Komunikační online strategie cestovní agentury Invia.cz, s.r.o. při vstupu na nové trhy

Invia.cz, travel agency online communication strategy while approaching new markets.
Abstract:
Práce se zabývá analýzou nástrojů internetového marketingu, které lze uplatnit v komunikační strategii podniku při vstupu na nové trhy. Na příkladě portálu firmy Invia.cz je použit a otestován nejvhodnější marketingový nástroj. V závěru práce je provedeno zhodnocení dosažených výsledků a jsou navržena doporučení pro další vývoj.
Abstract:
This work is focused on analysing and testing different internet marketing technologies that are usable for online travel agency to promote their website on new markets. As an example, practical work will be done in travel agency Invia.cz. In the end, results will be analysed and recommendation will be given.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 9. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 1. 2010
  • Supervisor: Václav Stříteský
  • Reader: Daniela Chovancová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/20073