Komunikační online strategie cestovní agentury Invia.cz, s.r.o. při vstupu na nové trhy – Pavlo Pazelskyi
Pavlo Pazelskyi
Bachelor's thesis
Komunikační online strategie cestovní agentury Invia.cz, s.r.o. při vstupu na nové trhy
Invia.cz, travel agency online communication strategy while approaching new markets.
Abstract:
Práce se zabývá analýzou nástrojů internetového marketingu, které lze uplatnit v komunikační strategii podniku při vstupu na nové trhy. Na příkladě portálu firmy Invia.cz je použit a otestován nejvhodnější marketingový nástroj. V závěru práce je provedeno zhodnocení dosažených výsledků a jsou navržena doporučení pro další vývoj.Abstract:
This work is focused on analysing and testing different internet marketing technologies that are usable for online travel agency to promote their website on new markets. As an example, practical work will be done in travel agency Invia.cz. In the end, results will be analysed and recommendation will be given.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 9. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/20073
Thesis defence
- Date of defence: 21. 1. 2010
- Supervisor: Václav Stříteský
- Reader: Daniela Chovancová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PAZELSKYI, Pavlo. \textit{Komunikační online strategie cestovní agentury Invia.cz, s.r.o. při vstupu na nové trhy}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2009. Available from: https://theses.cz/id/panow8/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/20073
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Optimalizace webové stránky firmy pro vyhledávače
Jakub Himlar -
Nástroj optimalizace pro vyhledávače SEO jako podpora konkurenceschopnosti pro malé a střední podniky
Jiří Kopecký -
Vytvoření microsite a jejich optimalizace pro vyhledávače
Jan Schamberger -
Optimalizace specializovaného internetového obchodu se sportovním vybavením pro vyhledávače
Kryštof Novák -
Optimalizace e-shopu zdravetricko.cz, jeho technického stavu a obsahu pro vyhledávače
Eva Předotová -
Zviditelnění a optimalizace webových stránek firmy pro vyhledávače
Lucie Murasová -
Sestavení metodiky optimalizace webových stránek pro vyhledávače
Eva Bartoňková -
Optimalizace webové stránky střední školy pro vyhledávače
Adéla Máchová