Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje – Bc. Kateřina Melmuková
Bc. Kateřina Melmuková
Diplomová práce
Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje
A suggestion of marketing activities for promotion and increase of sales
Anotace:
Práce se zabývá oblastí marketingu. Má za cíl identifikovat, popsat a vyhodnotit účinnost nástrojů marketingové komunikace vybraného podniku, které podnik pro své marketingové účely využívá, a navrhnout opatření. Dalším cílem je připravit a realizovat marketingovou kampaň s využitím zvoleného marketingového nástroje. V analytické části je popsán marketing obecně, jeho koncepty, marketingové prostředí …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on the marketing field. Its aim is to identify, describe and evaluate the effectiveness of marketing communication tools of a selected company, used for its marketing purposes, and suggest further actions. Another objective is to prepare and implement a marketing campaign using the chosen marketing tool. The analytical part describes marketing in general, its concepts, marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/x5z37/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane