Bc. Kateřina Melmuková

Diplomová práce

Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje

A suggestion of marketing activities for promotion and increase of sales
Anotace:
Práce se zabývá oblastí marketingu. Má za cíl identifikovat, popsat a vyhodnotit účinnost nástrojů marketingové komunikace vybraného podniku, které podnik pro své marketingové účely využívá, a navrhnout opatření. Dalším cílem je připravit a realizovat marketingovou kampaň s využitím zvoleného marketingového nástroje. V analytické části je popsán marketing obecně, jeho koncepty, marketingové prostředí …více
Abstract:
This diploma thesis focuses on the marketing field. Its aim is to identify, describe and evaluate the effectiveness of marketing communication tools of a selected company, used for its marketing purposes, and suggest further actions. Another objective is to prepare and implement a marketing campaign using the chosen marketing tool. The analytical part describes marketing in general, its concepts, marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2017
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní