Fundraisingový a marketingový plán neziskové organizace – Bc. Lenka PALŮCHOVÁ
Bc. Lenka PALŮCHOVÁ
Master's thesis
Fundraisingový a marketingový plán neziskové organizace
Fundraising and marketing plan for non-profit organization
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku neziskového sektoru. Teoretická část vymezuje neziskový sektor, neziskové organizace, jejich typologii a financování. Další kapitoly definují teoretický základ fundraisingu, marketingu a principy jejich využití v neziskových organizacích. Praktická část je věnována představení občanského sdružení Dobré místo pro život a následnému vytvoření fundraisingového …moreAbstract:
This thesis is focused on the nonprofit sector. The theoretical part defines the nonprofit sector, nonprofit organizations, their typology and financing. Other chapters define the theoretical basis for fundraising, marketing and principles of their use in non-profit organizations. The practical part is devoted to the presentation of the civic association Dobré místo pro život and the subsequent creation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 6. 2012
Accessible from:: 22. 6. 2012
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Alena Opletalová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
PALŮCHOVÁ, Lenka. Fundraisingový a marketingový plán neziskové organizace. Olomouc, 2012. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.6.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 22. 6. 2012 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / field:
Pedagogy / Pedagogy - public administration
Theses on a related topic
-
Nestátní neziskové organizace - jejich místo v rozvoji občanské společnosti se zaměřením na vybranou neziskovou organizaci
Karolína Lančová -
Neziskové organizace a občanská společnost
David Hnilička -
Komparace příspěvkové organizace a nestátní neziskové organizace
Hana Pospíšilová -
On-line nástroje pro neziskové organizace se zaměřením na komunitní nadace a jejich roli v občanské společnosti
Pavlína Kozolková -
Podíl neziskové organizace na zapojení občanské společnosti do cestovního ruchu
Aneta Mizerová -
Evropské nevládní neziskové organizace a jejich formy integrace
Michael Smolka -
Fundraising a marketing vybrané neziskové organizace
Lenka JANKOVSKÁ -
Marketing neziskové organizace (případová studie)
Tereza Šebestová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights