Marketingová komunikace Regionálního operačního programu Jihozápad – Ing. Markéta Soukupová, BBus
Ing. Markéta Soukupová, BBus
Diplomová práce
Marketingová komunikace Regionálního operačního programu Jihozápad
Marketing Communication of Southwest Regional Operational Programme
Anotace:
Ve své diplomové práci se zabývám problematikou strukturálních fondů, se zaměřením na marketingovou komunikaci Regionálního operačního programu Jihozápad. Vyhodnocuje současnou marketingovou komunikaci Regionálního operačního programu Jihozápad, její účinnost, dopady a zaměření.Abstract:
In my thesis I focus on the Structural Funds, with a focus on marketing communications Southwest Regional Operational Programme. Evaluate current marketing communications Southwest Regional Operational Programme, its effectiveness, impact and focusKlíčová slova
Evropská unie strukturální fondy operační program finanční podpora cíle vzdělávání marketingová komunikace reklama podpora prodeje segment trh zacílení komunikační plán. The European Union structural funds operational program financial support goals training marketing communications advertising promotion sales segment marketing targeting communication plan.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/d2d86/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Ladislav Lašek
- Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Structural causes of the crisis of the Economic and Monetary Union of the European Union
Zuzana BERTLOVÁ -
The Possible Usage of the European Union Structural Funds for Communities and Their Semi-budgetary Organizations
Zuzana KUČEROVÁ -
Analýza vybraného celostátního operačního programu financovaného ze strukturálních fondů EU se zaměřením na územní alokaci finančních prostředků. Zaměření na integrovaný operační program
Kateřina MAŠÍNOVÁ -
Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost a jeho využití v regionech
Karel Kameník -
Regionální operační program a jeho zaměření na cestovní ruch v regionu NUTS 2 Severozápad
Radek Vonka -
Operační program Rozvoj lidských zdrojů a jeho využití krajskými úřady v ČR
Daniel Jurček -
Využití dotačních programů pro rozvoj obce Všejany v období od roku 2017 do současnosti
Andrea Štechová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova