Bc. Andrea Lomozová

Bakalářská práce

Komunikační strategie soukromých a státních vysokých škol

Communication strategy of private and public Universities
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingové strategie v oblasti komunikace vysokých škol státních a soukromých. V teoretické části nejprve popisuji marketing vysokých škol a komunikační strategie, zda jsou efektivní. Zjistím, zda soukromé vysoké školy mají odlišnou strategii od státních vysokých škol. Dále popíši jak jsou na tom v současnosti vysoké školy a jak na tom byly dříve. V praktické části …více
Abstract:
The bachelor thesis is focused on marketing strategies in the field of communication of state and private universities. In the theoretical part, I first describe the marketing of colleges and the communication strategies as to whether they are effective. I'll find out if private colleges have a different strategy from state universities. I will also describe how the higher education is now and how …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 9. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 11. 2017
  • Vedoucí: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace