Ludmila Drotárová
Bachelor's thesis
Mobilní CRM aplikace v bankovnictví
Mobile Banking CRM Aplication
Abstract:
Posouzení a návrh rozšíření mobilní aplikace internetového bankovnictví o funkcionality CRM. Návrh obsahující analýzu implementace, návrhové zobrazení, kategorizaci zpráv a odhad finanční a časové náročnosti implementace nového řešení.Abstract:
Assessment of extension of mobile internet banking aplication by CRM functionalities. The proposal including analysis of implementation, design view, messages categorization and finacial and time appraisal of new solution.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 1. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69256
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2017
- Supervisor: Markéta Kubálková
- Reader: Tomáš Kubálek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69256
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane