Ing. Andrea Barrett

Bakalářská práce

Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu (rychloobrátkové zboží)

Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Anotace:
Základním tématem této bakalářské práce je „Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu“. V bakalářské práci je řešena podpora prodeje (PoP) jako nástroj integrované marketingové komunikace a její význam a efektivita. Cílem práce je analýza konkrétních nástrojů podpory prodeje ve společnosti Nespresso. Teoretická část popisuje jednotlivé formy …více
Abstract:
The basic theme of this thesis is: Sales Promotion as a Tool for Integrated Marketing Communications within a Specific Company in the Business Sector. The work is designed as a sales support tool for integrated marketing communication and to show its importance and effectiveness. The aim is to analyze specific sales support tools at Nespresso. The theoretical part describes the different forms and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: Ing. Tereza Dvořáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní