Návrh aktivit pro rozvoj a řízení vztahů se zákazníky – Bc. Yana Litvinova
Bc. Yana Litvinova
Diplomová práce
Návrh aktivit pro rozvoj a řízení vztahů se zákazníky
A proposal of activities for customer relationship development and management
Anotace:
Řízení vztahů se zákazníky je filozofie společnosti, která se zaměřuje především na udržení stávajících zákazníků a vylepšeni vztahů s nimi více, než na přilákání nových. Pomocí této filosofie si společnost zajišťuje konkurenční výhodu, zvyšuje se loajalita zákazníků a jejich hodnota. Diplomová práce je rozdělena na dvě části. První část si klade za cíle vysvětlit podstatu koncepce řízení vztahů se …víceAbstract:
Customer relationship management is the phylosophy of conducting a business which rather focuses on retaining the current clients and improving the business relations with them, than attracting the new ones. With the help of this phylosophy a business can improve its competitiveness, the customer loyalty and makes the customer more valuable for a business. The diploma thesis containts two parts. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/z1aio/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2016
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane