Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company – Ing. Lev Alimpiyev
Ing. Lev Alimpiyev
Bakalářská práce
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na relevantní a důležité téma - podpora prodeje a distribuční aktivity firmy Amix Nutrition Czech Republic a její marketingových aktivit v České republice. Hlavním cílem této práce je analyzovat a zjistit hlavní nástroje Sales marketingu a způsoby prodeje a propagace sportovní výživy znyčky Amix Nutrition v České republice. Jedním z výsledků jsou doporučení pro zlepšení …víceAbstract:
This bachelor thesis is dedicated to the relevant and important topic - sales promotion of a distributor company Amix nutrition and its marketing activities in the Czech Republic. The main objective of the thesis is to analyse and discover the main sales promotions tools and tricks of sport nutrition distributor in the Czech Republic – Amix Nutrition Company. One of the outcomes is to come up with …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/k5ug0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2014
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Ing. Jiří Šnajdar
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Integrated Marketing Communication
Rahul Kalathil Purushothaman -
Integrated Marketing Communication and Company’s Business Plan
Tatiana Runtova -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Company
Eli Goldmann -
Integrated Marketing Communication and its implications
Ekaterina Buchukuri -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Barbora Perglová -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Timur Panov