Nezamýšlené důsledky spotřebního jednání lidí - rozbor konkrétní marketingové kampaně – Bc. Anna Belaya
Bc. Anna Belaya
Bakalářská práce
Nezamýšlené důsledky spotřebního jednání lidí - rozbor konkrétní marketingové kampaně
Consequences of people’s of consumer behavior - analysis of specific marketing campaign
Anotace:
Práce je věnována nezamýšleným důsledkům chování spotřebitele. Cílem bakalářské práce je analýza reklamních sdělení v průmyslu kosmetiky, a to s cílem zjištění, jaké jsou nezamýšlené důsledky marketingové komunikace a reklamních sdělení v oblasti myšlení a chování spotřebitelů, a zda si je klíčové zákaznice, tedy ženy, uvědomují. Práce je založena na literární rešerši a dotazníkovém šetření. Bakalářská …víceAbstract:
The work is devoted to the intended to consequence of consumer behavior. The aim of this thesis is the analysis of advertisements in the industry of cosmetics, and in order to determine what are the unintended consequences of marketing communications and advertising messages in the thinking and behavior of consumers, and whether the customer is crucial, therefore women realize. The work is based on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jvgtf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2015
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Unintended consequences of social norms: The case of conspicuous consumption in China
Pavel Nicolas Samčenko -
“The Shutdown Heard Round the World”: A closer look at the unintended economic consequences of mass uncompromising lockdowns in response to the Covid-19 Virus.
David Bainbridge -
Nezamýšlené důsledky spotřebního jednání lidí - rozbor konkrétní marketingové kampaně
Veronika Křížová -
Nezamýšlené důsledky spotřebního jednání lidí - rozbor konkrétní marketingové kampaně
Adéla Řetovská -
Nezamýšlené důsledky spotřebního jednání lidí
Jakub Špika -
Nezamýšlené důsledky spotřebního chování lidí - rozbor konkrétní marketingové kampaně
Martin Uhrin -
Jak generovat náboženství: od modelování k zjednávání systémových vzorů náboženského myšlení a chování
Tomáš Hampejs -
Využívání reklamy a propagace v barové praxi
Jana Radovnická