Vnější působení firemní kultury – Bc. Petra Ostřížková
Bc. Petra Ostřížková
Diplomová práce
Vnější působení firemní kultury
Outside effect of company standard
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku vnějšího působení firemní kultury společ-nosti E.ON. Teoretické části definují pojem firemní kultura, obsah a prvky firemní kultury, ale také utváření firemní kultury a řízení její změny. Obsahem je rovněž náhled na firemní kulturu v širších souvislostech, představení významu pro podnik i vazba na personální řízení a sociální pedagogiku. Teoretická část specifikuje …víceAbstract:
This thesis is focused on the issue of external action of the company culture E.ON. The theory part defines the concept of corporate culture, content and elements of corporate culture, but also shaping of corporate culture and the management of its change. The con-tent is also a preview of the corporate culture in a broader context, introduction of the im-portance for the business and relation with …víceKlíčová slova
Organizace firma firemní kultura organizační kultura orientace firemní kultury žádoucí firemní kultura změna firemní kultury prvky firemní kultury artefakty hodnoty normy chování standardy chování základní přesvědčení sdílené hodnoty postoje vnější působe-ní vnější projevy image profil image dobré jméno společenská odpovědnost firem společenská odpovědnost společensky odpovědné chování vztahy s veřejností veřejnost veřejné mínění etika etický management etické chování etický kodex životní prostředí zaměstnanci zákazníci partneři.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 3. 2015
Zveřejnit od: 25. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Ostřížková, Petra. Vnější působení firemní kultury. Brno, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.3.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 3. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem
Gabriela Antalová -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Společenská odpovědnost firem v odvětví automobilového průmyslu s důrazem na lidský kapitál
Caroline Mertlová -
Společenská odpovědnost firem v cestovním ruchu
Anton Sopkin -
Společenská odpovědnost firem – příklad společnosti ČSOB
Jakub Svoboda -
Společenská odpovědnost firem v bankovním sektoru a její využití v rámci HR marketingu
Anna Lidinská -
Vliv žen v managementu na společenskou odpovědnost firem: Aplikace na vybrané odvětví
Tomáš Pospíšil -
Společenská odpovědnost firem a její význam v současné společnosti
Renata Medřická