Analýza vztahů se zákazníky se zaměřením na cestovní ruch – Ing. Zuzana Benešová
Ing. Zuzana Benešová
Bakalářská práce
Analýza vztahů se zákazníky se zaměřením na cestovní ruch
Customer Relationship Analysis Focused on Tourism
Anotace:
V dnešním hyperkonkurenčním prostředí, kde klienti mohou selektovat mezi nepřeberným množstvím nabídek, se řízení vztahů se zákazníky stává nezbytností a zákazník se podle přidané hodnoty rozhoduje, zda u dané firmy setrvá, či nikoliv. Bakalářská práce s názvem „Analýza vztahů se zákazníky se zaměřením na cestovní ruch“ se zabývá tématem řízení vztahů se zákazníky v rodinné cestovní kanceláři Iríny …víceAbstract:
In the recent super-competitive environment where clients have option of selection from vast number of offers, customer relationship management is an absolute must and the customer will then decide if he stays with the current company or not, based on added value. Bachelor work called “Customer relationship analysis focused on tourism” is concerning with customer relations management in a family travel …víceKlíčová slova
Řízení vztahů se zákazníky zákazník komunikace SWOT analýza cestovní ruch zákaznická spokojenost malá firma cestovní kancelář analýza marketingového prostředí. Customer relationship management customer communication SWOT analysis tourism customer’s satisfaction small company travel agency marketing environment analysis
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/yodw2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
- Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingového prostředí vybraného hotelu
Anna Bobková -
Analýza produktů a marketingového prostředí firmy Natura Siberica na českém trhu
Štěpánka Peterková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Analýza marketingových prostředí vybrané firmy/značky
Michaela Pánková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková