Význam volnočasových aktivit u žáků se souběžným postižením více vadami – Bc. Dagmar Žáčková
Bc. Dagmar Žáčková
Master's thesis
Význam volnočasových aktivit u žáků se souběžným postižením více vadami
The importace of leisure activities for children with disabilities more concurrent disorders
Anotácia:
Žáčková Dagmar, Význam volnočasových aktivit u žáků se souběžným postižením více vadami. Brno, MU 2012, s. 96 Diplomová práce „Význam volnočasových aktivit u žáků se souběžným postižením více vadami“ je zaměřena na analýzu využití volného času žáků se souběžným postižením.Abstract:
Žáčková Dagmar, Importance of free-time activities of pupils with more coincidental handicaps and impediments. Brno, MU 2012, p. 96 The thesis "The importance of leisure activities for pupils with multiple disabilities" is focused on the analysis of leisure time of students with disabilities parallel.Kľúčové slová
zdravotní postižení souběžné postižení více vadami Základní škola speciální profesní uplatnění žáků se souběžným postižením sociální služby volný čas hra u dítěte se zdravotním postižením volnočasové aktivity disability combination of several disorders special school professional life of students with parallel disabilities social services leisure play with a child with disabilities leisure activities
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/x1aoz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 5. 2012
- Vedúci: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Education / Special Education for Teachers
Práce na příbuzné téma
-
QUALITY OF PROFESSIONAL LIFE OF WOMEN WORKING IN INDIA’S IT SECTOR
Dolly Tapankumar Saha -
Profesní příprava a uplatnění žáků se specifickými poruchami učení
Marcela Bezoušková -
Využití prvků ergoterapie ve speciálně pedagogické praxi u žáka se souběžným postižením více vadami
Iveta Prchalová -
Možnosti dalšího uplatnění u osob se souběžným postižením více vadami po ukončení povinné školní docházky
Iveta Pirklová -
Výuka anglického jazyka u žáků se souběžným sluchovým a mentálním postižením na ZŠ pro sluchově postižené
Žaneta Petraturová -
Volný čas žáků se souběžným postižením více vadami v Prostějově
Marta Hubáčková -
Možnosti uplatnění na pracovním trhu u osob se souběžným postižením více vadami po ukončení vzdělávání na základní škole speciální
Dana Kousalová -
Pomůcky a metody vzdělávání žáků se souběžným postižením více vadami na základních školách
Nikola OTTOVÁ