Webová analytika v marketingovém výzkumu akademické instituce – Jan Jindra
Jan Jindra
Diplomová práce
Webová analytika v marketingovém výzkumu akademické instituce
Web Analytics in Marketing Research of Academic Institutions
Anotace:
Práce se zabývá postavením webové analytiky v marketingovém výzkumu akademické instituce. V teoretické části shrnuje postavení (online) marketingu v marketingových aktivitách akademické instituce a zdůvodňuje důležitost analýzy návštěvnosti na webových stránkách akademické instituce. Rovněž předkládá základní východiska pro výběr vhodného analytického nástroje. V praktické části pak analyzuje provoz …víceAbstract:
This thesis deals with the state of the web analytics in the marketing research of an academic institution. The theoretical part summarises the state of the (online) marketing in marketing activities of the academic institution and substantiates the importance of the analysis of the attendance of academic institution's web pages. It also submits basic conclusions for choosing the suitable analytic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/26973
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2011
- Vedoucí: Tomáš Kincl
- Oponent: Michal Novák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/26973
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internet Marketing
Martina Polková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Internetový marketing
Filip Blahout