Jan Volšík

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace se zákazníky při změně majitele společnosti

Marketing communication with customers when changing the company owner
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je analýza podniku Optima Precise s.r.o. z marketingového hlediska při změně majitele společnosti. Hlavním cílem práce je přiblížit proces změn, které souvisejí s uvedenou skutečností a týkají se firemní komunikační strategie. V teoretické části jsou popsány nástroje marketingového a komunikačního mixu a firemní identity, podle kterých je následně sestavena část praktická …more
Abstract:
The subject of this bachelor thesis is the analysis of company Optima Precise s.r.o. from the marketing point of view in a situation when the company owner is changed. The main goal of the thesis is to approach the process of changes which are related to the given fact and the corporate communication strategy. The theoretical part describes the tools of marketing and communication mix and corporate …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 9. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 5. 2020
  • Supervisor: Vladimíra Khelerová
  • Reader: Kamila Matysová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79292