Veronika Kubovčíková

Diplomová práce

Komunikační strategie produktu Frisco

Communication strategy of the product Frisco
Anotace:
Diplomová práce se zabývá hodnocením dosavadní komunikace produktu Frisco a následným návrhem nové komunikační strategie. Dosavadní komunikace je hodnocena na základě dat MML TGI a dat poskytnutých společností Atmosphere za rok 2010 a 01-11 2011, jejich další užití a šíření je podmíněno souhlasem poskytovatelů těchto dat. Užitými nástroji pro analýzu dat a následné sestavení nových plánů byly počítačové …více
Abstract:
The diploma thesis deals with communication strategy of the product Frisco. It evaluates the strategy and proposes a new concept of communications. Evaluations data has been provided by Atmosphere and MML TGI companies for the period of 2010 and partially 2011, further use of the data is not allowed without the approval of the providers. Following software has been used for the analyses and for the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 7. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 1. 2012
  • Vedoucí: Jiří Mikeš
  • Oponent: Michal Seda

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/29373

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management