Analýza marketingové komunikace základní umělecké školy – Adriena Hanáková
Adriena Hanáková
Bachelor's thesis
Analýza marketingové komunikace základní umělecké školy
The Analysis of Marketing Communication at the Basic Art School
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývala analýzou marketingové komunikace pro základní uměleckou školou. Cílem mé bakalářské práce bylo zanalyzovat nynější marketingovou komunikaci školy a poté navrhnout možnosti zefektivnění marketingové komunikace Základní umělecké školy Frenštát pod Radhoštěm. V teoretické části jsem se zabývala vysvětlením teoretických východisek týkajících se marketingové komunikace …viacAbstract:
This thesis analyzed the marketing communications for primary art school. The aim of my thesis was to analyze the current marketing communications of the school, and then suggest the possibility of more effective marketing communications for primary art school in Frenštát pod Radhoštěm. The theoretical part explains the theoretical background on marketing communications. In the practical part, I conducted …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/85533
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2011
- Vedúci: Roman Kozel
- Oponent: Michaela Petrová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
The Analysis and Improvement of the Marketing Communications Mix of POLÁK WINERY, s.r.o.
Mário Polák -
A Marketing Communications Mix for a Translation Company
Barbora Habrúnová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingová komunikace základní umělecké školy
Alžběta PUPÍKOVÁ -
Marketingová strategie vybraného podniku
Adéla Tomášová -
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova