Eliška Kavanová

Bakalářská práce

Marketingová komunikace Jihočeského divadla cílená na mladé diváky

Marketing communication of South Bohemian Theater focused on young spectators
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací Jihočeského divadla. Hlavním cílem práce je identifikace problémů současné marketingové komunikace Jihočeského divadla a navržení specifických opatření pro optimalizaci marketingové komunikace s mladšími diváky ve věku 15 až 25 let. Teoretická část vymezuje marketingový mix spolu s jeho jednotlivými složkami, komunikační mix a specifika marketingu …více
Abstract:
This bachelor thesis is focused on the South Bohemian Theatre´s marketing communication. The main objective of this thesis is to identify issues in the current marketing communication and suggest specific steps to optimize the communication with young theatre-goers between 15 and 25 years old. The theoretical part defines marketing mix and communication mix together with the specifics of arts and theatre …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 3. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 8. 2019
  • Vedoucí: Martin Luštický
  • Oponent: Daria Gunina

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78199