Monika Peluňková

Bachelor's thesis

Analýza komunikačního mixu firmy ABC

Analysis of the Communication Mix of the ABC Company
Anotácia:
Má bakalářská práce je zaměřena na analýzu komunikačního mixu firmy ABC. Práce je rozdělena do dvou částí teoretické a praktické. Teoretická popisuje základní pojmy marketingu, marketingového mixu a komunikace v marketingu. V práci jsou objasněny všechny složky marketingového komunikačního mixu a také jejich formy. V praktické části bakalářské práce je představena firma ABC. Dále se praktická část …viac
Abstract:
My bachelor thesis is focused on analysis of communication mix of the ABC Company. The work is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part describes basic concepts about marketing, marketing mix and marketing communication and its forms. In practical part is introduced the ABC company. Further the practical part deals with analysis of the current state of the communication …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. Jiří Pernický, M.A.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Peluňková, Monika. Analýza komunikačního mixu firmy ABC. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing