Marketingová strategie obchodního centra – Lucie Radačovská
Lucie Radačovská
Bakalářská práce
Marketingová strategie obchodního centra
Marketing strategy of a shopping center
Anotace:
Tématem bakalářské práce je: Marketingová strategie obchodního centra. Zabývá se případovou studií obchodního centra VIVO! Hostivař v Praze. Cílem práce je prošetřit současnou marketingovou strategii tohoto obchodního centra, určit typického zákazníka a zejména na základě situační analýzy a výsledků vlastního výzkumného šetření, provedeného metodou dotazníku, zhodnotit marketingovou strategii obchodního …víceAbstract:
The topic of the Bachelor thesis is Marketing strategy of a shopping center; it is focused on a case study of the VIVO! Hostivař shopping center in Prague. The aim of the thesis is to analyse the current marketing strategy of this shopping centre, determine the typical customer and based on the situational analysis and results of the research in form of a questionnaire I will evaluate the marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 9. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69555
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2017
- Vedoucí: Štěpán Müller
- Oponent: Přemysl Průša
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69555
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Návrh marketingové strategie
Lucie Žaludková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec