Lucie Radačovská

Bachelor's thesis

Marketingová strategie obchodního centra

Marketing strategy of a shopping center
Anotácia:
Tématem bakalářské práce je: Marketingová strategie obchodního centra. Zabývá se případovou studií obchodního centra VIVO! Hostivař v Praze. Cílem práce je prošetřit současnou marketingovou strategii tohoto obchodního centra, určit typického zákazníka a zejména na základě situační analýzy a výsledků vlastního výzkumného šetření, provedeného metodou dotazníku, zhodnotit marketingovou strategii obchodního …viac
Abstract:
The topic of the Bachelor thesis is Marketing strategy of a shopping center; it is focused on a case study of the VIVO! Hostivař shopping center in Prague. The aim of the thesis is to analyse the current marketing strategy of this shopping centre, determine the typical customer and based on the situational analysis and results of the research in form of a questionnaire I will evaluate the marketing …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 9. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 5. 2017
  • Vedúci: Štěpán Müller
  • Oponent: Přemysl Průša

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69555