Daniela Hrůzová

Bakalářská práce

Budování CRM ve vybrané společnosti

Building CRM in selected company
Anotace:
Teoretická část práce se obecně zabývá budováním Customer Relationship Management, tedy vytvořením strategie CRM, oslovováním a navazováním vztahů se zákazníky, následnou péčí a upevňováním vztahů s těmito zákazníky, hodnotou zákazníka a hodnotou pro zákazníka. Praktická část zjišťuje současný stav z hlediska CRM v konkrétní společnosti, zabývá se zpětnou vazbou od zákazníků. Nakonec byla pro firmu …více
Abstract:
The theoretical part is generally about building Customer Relationship Management, thus creating a CRM strategy, addressing and establishing relationships with customers, subsequent care and strengthening relationships with these customers, customer value and value for customer. The practical part is examining the current state of CRM in selected company, it explores the feedback from customers. In …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 1. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2013
  • Vedoucí: Karel Koliš
  • Oponent: Vlastimil Mejdrech

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/35651