Bc. Tomáš Fabián
Bachelor's thesis
Marketingový mix vybrané firmy
Marketing mix of selected company
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je optimalizace marketingového mixu vybraného podniku. Teoretická rozprava se týká marketingu a marketingových nástrojů. V praktické části je představen daný podnik a proveden sekundární výzkum prvků marketingového mixu. Součástí práce je primární výzkum pomocí dotazníkového šetření oslovující zákazníky. Výstupem jsou návrhy na zlepšení využívaných marketingových nástrojů.Abstract:
This bachelor thesis aims to optimise the marketing mix of a selected company. The theoretical part is going to be focused on marketing and marketing tools. The practical part consists of a presentation of the chosen company and a secondary research on the marketing elements. Primary research via questionnaire survey addressed customers is part of this thesis. It's output will be suggestions towards …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/p5evf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
- Vedúci: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
- Oponent: Ing. Natálie Maršalková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / odbor:
Marketing / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix a společnost OKSystem a.s.
Alena Frýdlová -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Marketingový mix malého a středního podniku
Zuzana Šestáková -
Marketingový mix společnosti TRESTLES, a.s.
Tomáš Bosák -
Marketing měst a obcí v praxi. Kdo se ve městech a obcích zabývá jejich marketingem a co obsahuje jeho/jejich práce?
Zuzana Benedyktová -
Marketingový mix a jeho využití konkrétní fotografkou
Tomáš Bártů -
Marketingový mix a inovace v pizzerii Vosíme
Petr Navrátil -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka