Komunikační strategie vybrané firmy/instituce – Matyáš Vlk
Matyáš Vlk
Bakalářská práce
Komunikační strategie vybrané firmy/instituce
Communication strategy of the selected company/institution
Anotace:
Bakalářská práce se zaobírá analýzou a tvorbou komunikační strategie pro firmu Koupelny Ptáček. Teoretická část se věnuje základním teoriím v oblastech marketingu, firemní komunikace, komunikačních strategií, brandingu, identitě značky, marketingového mix a situačních analýz. Metodologická část popisuje aplikované výzkumné metody, včetně kvantitativního a kvalitativního výzkumu a formulaci výzkumných …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the analysis and creation of a communication strategy for the company Koupelny Ptáček. The theoretical part focuses on basic theories in the areas of marketing, corporate communication, communication strategies, branding, brand identity, marketing mix, and situational analyses. The methodological section describes the applied research methods, including quantitative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/drurt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2024
- Vedoucí: Mgr. Igor Pruša, Ph.D. et Ph.D.
- Oponent: prof. Mgr. Norbert Vrabec, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková