Matyáš Vlk

Bakalářská práce

Komunikační strategie vybrané firmy/instituce

Communication strategy of the selected company/institution
Anotace:
Bakalářská práce se zaobírá analýzou a tvorbou komunikační strategie pro firmu Koupelny Ptáček. Teoretická část se věnuje základním teoriím v oblastech marketingu, firemní komunikace, komunikačních strategií, brandingu, identitě značky, marketingového mix a situačních analýz. Metodologická část popisuje aplikované výzkumné metody, včetně kvantitativního a kvalitativního výzkumu a formulaci výzkumných …více
Abstract:
The bachelor's thesis deals with the analysis and creation of a communication strategy for the company Koupelny Ptáček. The theoretical part focuses on basic theories in the areas of marketing, corporate communication, communication strategies, branding, brand identity, marketing mix, and situational analyses. The methodological section describes the applied research methods, including quantitative …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 5. 2024
  • Vedoucí: Mgr. Igor Pruša, Ph.D. et Ph.D.
  • Oponent: prof. Mgr. Norbert Vrabec, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.

AMBIS vysoká škola, a.s.

Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace