Bc. Ulzhalgas Ordabek

Bakalářská práce

Marketingová komunikace jako součást životního stylu

Marketing communication as a part lifestyle
Anotace:
V bakalářské práci se zabývám vlivem marketingové komunikace na životní styl mladých lidí. Jejich životní způsob je výrazně ovlivněn všeobecnou dostupností různých druhů komununikačních prostředků, jako jsou například chytré telefony, tablety, počítače a televize. Životní styl celé společnosti je ovlivněn marketingovou komunikací šířenou těmito prostředky. Teoretickým cílem práce je analýza současného …více
Abstract:
This bachelor thesis is dedicated to the problém of marketing communication and its impact on the young people lifestyle. Their lifestyle is much influenced by the overall disposal of all communication channels, for example smartphones, tablets, computers and television. Lifestyle of the society is much influenced by those communication channels. The theoretical goal of the thesis is the analysis of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 9. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 11. 2016
  • Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Oponent: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní