Marketingová komunikace jako součást životního stylu – Bc. Ulzhalgas Ordabek
Bc. Ulzhalgas Ordabek
Bakalářská práce
Marketingová komunikace jako součást životního stylu
Marketing communication as a part lifestyle
Anotace:
V bakalářské práci se zabývám vlivem marketingové komunikace na životní styl mladých lidí. Jejich životní způsob je výrazně ovlivněn všeobecnou dostupností různých druhů komununikačních prostředků, jako jsou například chytré telefony, tablety, počítače a televize. Životní styl celé společnosti je ovlivněn marketingovou komunikací šířenou těmito prostředky. Teoretickým cílem práce je analýza současného …víceAbstract:
This bachelor thesis is dedicated to the problém of marketing communication and its impact on the young people lifestyle. Their lifestyle is much influenced by the overall disposal of all communication channels, for example smartphones, tablets, computers and television. Lifestyle of the society is much influenced by those communication channels. The theoretical goal of the thesis is the analysis of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 9. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/extt9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 11. 2016
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova -
Public relations a jeho přesahy do content marketingu
Barbora Svádová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Tomáš Rataj -
Public Relations a Event marketing u neziskové organizace ADRA
Kateřina Mencová