Bc. Ulzhalgas Ordabek

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace jako součást životního stylu

Marketing communication as a part lifestyle
Abstract:
V bakalářské práci se zabývám vlivem marketingové komunikace na životní styl mladých lidí. Jejich životní způsob je výrazně ovlivněn všeobecnou dostupností různých druhů komununikačních prostředků, jako jsou například chytré telefony, tablety, počítače a televize. Životní styl celé společnosti je ovlivněn marketingovou komunikací šířenou těmito prostředky. Teoretickým cílem práce je analýza současného …more
Abstract:
This bachelor thesis is dedicated to the problém of marketing communication and its impact on the young people lifestyle. Their lifestyle is much influenced by the overall disposal of all communication channels, for example smartphones, tablets, computers and television. Lifestyle of the society is much influenced by those communication channels. The theoretical goal of the thesis is the analysis of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 9. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 11. 2016
  • Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Reader: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní