Marketingový výzkum jako prostředek ke zvýšení konkurenceschopnosti hotelu – Valeriia Onishchenko
Valeriia Onishchenko
Bakalářská práce
Marketingový výzkum jako prostředek ke zvýšení konkurenceschopnosti hotelu
Marketing research as a means to increase the competitiveness of a hotel
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na využití marketingového výzkumu jako prostředku ke zvýšení konkurenceschopnosti hotelu. Teoretická část práce se věnuje popisu marketingu a marketingového výzkumu, jeho fází a metod, které jsou k jeho provedení potřebné. Dále jsou zde vysvětleny pojmy SWOT a PEST analýza a jejich využití v praxi. Praktická část práce se zabývá průzkumem současného hotelového trhu …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the use of marketing research as a means to increase the competitiveness of a hotel. The theoretical part of the thesis describes marketing and marketing research, its stages and methods necessary for its implementation. Additionally, the terms SWOT and PEST analysis and their practical application are explained. The practical part of the thesis deals with the research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89267
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
- Vedoucí: Zdenka Petrů
- Oponent: Kristina Skrebková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89267
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum konkurenceschopnosti leasingových společností
Daniel Dobeš -
Marketingové aktivity a konkurenceschopnost lyžařské školy
Martin Knot -
Konkurenceschopnost v cestovním ruchu
Tereza Slavíková -
Marketingový plán pro zvýšení konkurenceschopnosti vybrané firmy
Jan Záruba -
Konkurenceschopnost města Opavy v cestovním ruchu
Andrea Říčná -
Konkurenceschopnost firem - ubytovací zařízení
Šárka Luňáková -
Marketingový výzkum v určité vybrané firmě
Petra Viktorová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková