Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru farmacie – Bc. David Sobotka
Bc. David Sobotka
Master's thesis
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru farmacie
Sales promotion as a tool of integrated marketing communication in a selected company of the pharmacy sector
Abstract:
Ve své diplomové práci jsem se zaměřil na farmaceutický sektor, specificky na produkt spadající do kategorie volně prodejných léčiv a jeho podporu prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace. Teoretická část představuje možnosti zkoumané problematiky z pohledu dostupných zdrojů a odborné literatury. Jsou zde vysvětleny pojmy jako marketingový mix, integrovaná marketingová komunikace, podpora …moreAbstract:
My thesis focuses on the pharmaceutical sector, in particular on a product belonging to the category of over-the-counter drugs and its sales promotion as a tool of integrated marketing communication. The theoretical part presents the possibilities of the examined issues from the point of view of available sources and professional literature. It explains concepts such as the marketing mix, integrated …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 10. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ajjo9/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 11. 2013
- Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Reader: Ing. Miloslav Šašek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SOBOTKA, David. \textit{Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru farmacie}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2013. Available from: https://theses.cz/id/pvc4a8/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova