Marketingová strategie Bio farmy – Pavlína KIRSCHOVÁ
Pavlína KIRSCHOVÁ
Bakalářská práce
Marketingová strategie Bio farmy
Marketing strategy of the Bio farm
Anotace:
Název mé bakalářské práce je ?Marketingová strategie Bio farmy Držovice.? Klíčovou myšlenkou celé práce je pojem bioprodukt a situace na trhu s bioprodukty v České republice. V teoretické části se zabývám nejprve stručným popisem ekologického zemědělství, dále pojmy, které s touto problematikou souvisí. Další důležitou oblastí v teoretické části je marketingová strategie, strategický marketingový proces …víceAbstract:
The title of this bachelor thesis is "Marketing strategy of the Bio farm Držovice". The main topic this thesis is concerned with is the term "bio product" and the actual conditions on the bio products market in Czech republic. In the theoretical part this thesis is focused on a brief description of the ecolocigal agriculture and other problems related to it. The next important issues the theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 3. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KIRSCHOVÁ, Pavlína. Marketingová strategie Bio farmy. Ústí nad Labem, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 03. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Michaela Koudelová -
Marketingová situační analýza "Jihočeského Holandska"
Jakub Gregor