Pavlína KIRSCHOVÁ

Bakalářská práce

Marketingová strategie Bio farmy

Marketing strategy of the Bio farm
Anotace:
Název mé bakalářské práce je ?Marketingová strategie Bio farmy Držovice.? Klíčovou myšlenkou celé práce je pojem bioprodukt a situace na trhu s bioprodukty v České republice. V teoretické části se zabývám nejprve stručným popisem ekologického zemědělství, dále pojmy, které s touto problematikou souvisí. Další důležitou oblastí v teoretické části je marketingová strategie, strategický marketingový proces …více
Abstract:
The title of this bachelor thesis is "Marketing strategy of the Bio farm Držovice". The main topic this thesis is concerned with is the term "bio product" and the actual conditions on the bio products market in Czech republic. In the theoretical part this thesis is focused on a brief description of the ecolocigal agriculture and other problems related to it. The next important issues the theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 3. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KIRSCHOVÁ, Pavlína. Marketingová strategie Bio farmy. Ústí nad Labem, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 03. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická