Analýza koaličního věrnostního systému iBod – Bc. Tomáš Tykvart
Bc. Tomáš Tykvart
Diplomová práce
Analýza koaličního věrnostního systému iBod
Analysis of coalition loyalty system iBod
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou věrnostního koaličního systému iBod. Cílem závěrečné práce je zjistit, jaký má tento koaliční věrnostní systém význam, co přináší pozitivního, či negativního firmě a jaký je jeho budoucí potenciál. Klade si také za cíl zjistit možné výhody a nevýhody systému a navrhnout případná opatření na odstranění těchto nedostatků. Teoretická část práce pojednává o významu …víceAbstract:
This master‘s thesis deals with the analysis of coalition loyalty system iBod. The objective is to find out, what is the meaning of this coalition loyalty system, pros and cons and finally its future potential. Another aim is to identify potential benefits and disadvantages of the system and propose measures for improving these deficiencies. Theoretical part defines the importance of marketing and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/nrrlw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: Ing. Tereza Dvořáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Analýza konkurenceschopnosti vybraného podniku
Gabriela Figurová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Analýza marketingové komunikace vybraného podniku
Kristýna Dvořáková -
Nástroje situační analýzy a popis marketingového prostředí podniku
Kateryna Gal -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková